Koleksi Gambar Selebriti Malaysia Tanpa Kening. Yang Last Tu Hilang Macho!!

KENING memainkan peranan tersendiri dalam penampilan seseorang individu itu.

Pernah bayangkan tak, kalau tiba-tiba bangun tidur, kening kita hilang?

Ha, nak tahu cantik ke tidak kalau muka takde kening ni…jom tengok koleksi gambar selebriti tempatan yang kacak dan cantik ini bila kening mereka ‘dicukur’.

Gambar-gambar ini dimuatnaik menerusi Instagram @artistanpakening.

Adakah mereka masih kelihatan cantik, tampan atau pun pelik semacam..? Hehe. – MYNEWSHUB.CC

artis
LISA SURIHANI DAN YUSRY
artis
SHARIFAH SAKINAH
artis1
MARSHA
artis2
TIZ ZAQYAH DAN SHAHEIZY SAM
artis3
ROZITA CHE WAN
artis4
SHARNAAZ AHMAD
artis5
ANZALNA NASIR
artis6
FAZURA
artis7
JOJIE DAN ELLA
MIRA FILZAH
AYDA JEBAT
FATTAH AMIN
ZUL ARIFFIN

Sumber : Mynewshub