Juara America’s Got Talent Baru Berusia 12 Tahun. Apa Bakatnya?

Darci Lynne Farmer, gadis berusia 12 tahun yang berjaya membuat semua orang terpesona ketika tampil di America’s Got Talent. Pencarian bakat yang juga pernah diikuti Demian Aditya itu mengukuhkan Darci Lynne Farmer sebagai pemenang tahun ini, dilaporkan oleh FoxNews, Jumaat (22/9/2017).

Sebagai pemenang, Darci Lynne Farmer menerima hadiah wang tunai US$ 1 juta atau sekitar RM4.4 Juta. Darci Lynne Farmer menarik perhatian dengan aksinya sebagai ventriloquism, seni berbicara tanpa menggerakkan bibir.

Darci Lynne Farmer membawa boneka kesayangannya, beraksi di pentas dengan kemampuannya itu. Selepas diumumkan sebagai pemenang, Darci Lynne Farmer ternyata bingung dengan penghargaan yang ia terima.


AMERICA’S GOT TALENT — “Live Finale Results” Episode 1224 — Pictured: (l-r) Darci Lynne, Angelica Hale — (Photo by: Trae Patton/NBC)

Dalam sebuah wawancara, Darci Lynne Farmer menyebutkan tak menyangka boleh menang. Apalagi, bakat-bakat di America’s Got Talent unik dan bagus, membuatnya tak percaya diri. Darci Lynne Farmer mengatakan akan segera menggunakan wangnya.

“Aku ingin membelikan ibuku mesin pencuci pinggan. Kerana sudah tidak berfungsi. Jadi, aku ingin ada yang baru di rumahku,” kata Darci Lynne Farmer

Sumber : Fox News