Adoilaa! Seorang Kerbau..sakit perut tahan gelak tengok video. Tengah live baca berita lagi tu..Hahaha..

Adeh! Seorang Kerbau..sakit perut tahan gelak tengok video. Tengah live baca berita lagi tu..Hahaha.. entah member yang pekena kan dia atau pun dia sendiri tersasul tak tahu lah lak.

Tapi memang lawak lah bila muncul seorang kerbau bila tengah tengah lancar jer dia baca berita live. Dia sendiri pun tak tahan gelak bila keluar seorang kerbau tu. Sakit woi perut aku tahan ketawa tengok video satu ni.

Korang tak percaya lawak korang tengok sendiri lah. Tunggu sampai saat nya seorang kerbau muncul..memang lawak lah! Jom kita layan video lucu ni. Like dan kongsi kan dengan kawan kawan.

 

Sumber : Awani